Wednesday, August 10, 2011

შეხვედრები(ვუძრახე საკუთარ თავს)

ჩენ ერთმანეთს ჩავუარეთ.შენ,პირველმა შემომხედე.აშკარად მოგეწონე.მე კდიე დაგიანხე თუ არა 5 წუთის წინ ნაჭამი ფენოვანი ხაჭაპურის ამოღების სურვილი გამიჩნდა.ნეტა იცოდე რას გავდი.იმ შენი ქერა შავი ტალღოვანი თმით.2,5 ზომა მკერდით.ტანზე მომდგარი პერანგითა და ლამაზი ქვედაბოლოთი.ის ბერეტი კიდე საერთოთ პიზდეცი იყო.ისევ იმ ქუჩაზე სადაც, ბოლო დროს პროვინციელები ხვდბეიან ერთმანეთს და იაფფასიან კაფეში,სხდებიან,ფეხებს უსვამენ მადის აღმძვრელად ერთმანეთს და ძუძუების და ყვერბეის დახეთქვამდე ზასაობენ.ამასაც ჩუმად აკეთებენ.თორე სოფელში რო გაიგონ,ქალაქში ასეთ რაღაცეებს აკეთებსო ხო ჩაქოლეს და მიატყნეს იქვე სოფლის ბირჟაზე.


ხოდამ ჩენი შეხვედრისა იყოს,კი არა და.შევხვდით ერთმანეთს და შემომხედე.მეც შემოგხედე (უბრალოდ მზერა ვიგრძენი) .გაგეღიმა.მე კიდე პირდაპირ ფეხებთან გირწყიე.რა გეცვა? ა ჰო მახსოვს.ის შავი ბატინკები.და შოტლანტკად წოდებული ქვედაბოლო.იკივლე და გაქცევის პონტი გააჩალიჩე.მაგრამ ქუჩაში არავინ იყო და მოხვედი და მკითხე.ახალგაზრდავ კარგათ ხარ? (რა ძველმოდურად გამოგივიდა).მე გიპასუხე,რომ დუბლინურად ვსვავდი და უკან ამოიღე ყველაფერი.მერე ნარწყევზე გაყურებინებდი,ნახე ბლოდი მერი თქო.რა შიგ მქონდა.ეხლა ერთად ვცხვორობთ და ერთ გოგოგო გვეყოლა.

შეხედე რა ლამაზი ცაა!!!ვყვიროდი გამწარებული ყაზბეგთან.გადმოსახედი რომ არის აი იმ ადგილას.მეოგნა მეგობრებიც უკან მედგნენ, მაგრამ გაპარულან.მწვადს წვავდნე ნმაქნანასთან.მე კდიე მარტო ვდგავარ დავყვირი,რა ლამაზი ცაა თქო.
-ხხხოო ძააალიან ლამაზიაა! მომესმა უცხო ხმა.მყის შევატრიალე თავი ჩემი და დავინახე დიაცი,ლამაზი,ახოვანნი,ათქვირებული მკერდით და შესახეი კანჭებით.ვაგლახ,ჩემი უდნა იყოს აი დიაცი თქო,ვიფიქრე იმთავითვე.მაგრამ ვერ მოგართვითო,უთქვამს დიდსა ხელმწიფესა ჩუენსასა.გადმოსულან მისნი ძმანნი,ყმანნი ლამაზ-რჩეულნი.დოუძვრიათ ხმლები და მიყვირეს-შეგვერკინე თუ გეჩის მკლავი და ქალი შენი იყოს ,ვითარცა ხარჭაჲ შენნი.მეც ვიძრე სატევარი და მედგრად ვეკვეთე 4 ძმა ტარტაროზიშვილს....



მე ქუჩაში დაგიანხე..არც შემოგიხედავს..მომენტალურად ავფეთქდი და შემიყვარდი...შენი ლამზი თვალები შეიყვარდა...ლამაზი სუნი...ლამაზი თმა..სახე..ცხვირი.... შენი სამყარო შემივყარდა..შენი წითელი კეტები...შენი დახეული ჯინსიი..მაგრამ მე არც შენი გვარი ვიცი არც ვინაობა..არც მისამართი არც არაფერი..მხოლოდ სახელი გავიგე...ვიღაცამ დაგიძახაა...სარდიონი...სარდიონ ამო დავლიოთო..ეხ სარდიონ..ნეტა ოდესმე შეგხვდები??


შენ ისევ წასვალ და გადაივლი გზებს...უდაბნოებს....
ოე ყლეო!!! გეყო მა ყლეობის წერა...მიდი სიგარეტი მოწიე,და გააგრძელე რა ის ტრილოგია ბლინ....რა შეხვედრები და ზედმეტად საისყვარულო სირიზმი აგიტყდა??

და უნიჭო მწერალმა ვართან მამასახლისოვმა ანაზდად გააჯვა

No comments:

Post a Comment