Saturday, October 8, 2011

ციკლიდან პოსტაპოკალიპტიკური თბილისის ქრონიკები

გამარჯობათ.მე ყოველდღე მოვდივარ თქვენთან.მაგრამ თქვენ ვერასდროს მამჩნევთ.მე ყოველდღე გაჯდებით მხარზე და ჩემს საქმეს ვიწყებ.მე თქვენს ოცნებეს ვტეხავ და შემდეგ ვაკონტროლებ.მე გაიძულებთ იცონებოთ.მე არარაობაც ვარ და ლოკალური წმინდანიც.მე გიბიძგებთ ღამით ბებიათქვენებზე იმასტურბიროთ.რა რამ გაგაოცათ?ნუ თუ რამე უცხოს ვამბობ? ვიცი რომ ყველა ანძრევთ თანაც ახლობლებზე.მაგალითად ამასწინათ ერთმა ვაჟმა თავის დაქალზე ჩამოკრა.მოდი რო არ გავაგრძელო უხამსობანი ამაზე გვეყოს.უბრალოდ რამდნეად ყალბები ხართ?არ გიფიქრიათ?მოდით გამოკითხვა ჩავატაროთ.ზნე დაცემული მოღალატეები ხართ.და უსექსობა გკლავთ.იცით რატომ ეძახით არაქალიშვილებს ბოზებს?იმიტომ,რომ გშურთ.გშურთ მათ რომ სექსი აქვთ.ესეც ცნობილია ალბათ წაგიკითხავთ სადმე ბლოგზე და დათანხმებიხართ.აი თქვენი სიყალბეც აქ ვლინდება.კონკრეტულად ვატარებთ გამოკითხვას.თქვენ მიზანმიმართულად მიემართებით ქუჩაში და ფქირობთ მაგალითად რაზე? აი რაზეც გინდათ.ავიღოთ ავტომანქანა.თქვენ მამაკაცი ხართ და გინდათ გყავდეთ მაგალითად ლურჯი მანქანა.არ აქვს მნიშვნელობა მარკას.ამ დროს ერთი ლიბერალი გადმოგიხტებათ წინ.(ლიბერალები,რომ იცნოთ 3 დღის გაუპარსავი წვერი აქვთ და ვეჩნად კაშნეთი მოძრაობენ) და გეკითხებათ რა ფერის მანქანას ისურვებდით რომ გყავდეთო?თქენც პასუხობთ(მას მერე რაც 4 წუთი მის ორიენტაციაში დარწმუდნებით) იასნა შავი. და მიდიხართ.აი გამოგიჭირეთ.ეს მე გათქმევინეთ.მე გავტეხე თქენი ტვინი და გათქმევინეთ ის რისი თქმაც არ გინდოდათ მაგრამ მაინც ამბობთ.ხალხი რასაც ამბობს იმას იძახით თქვენ.და ასე იქნება ეს.იმიტომ რომ ყალბები და ერთი შტამპის ქვეშ მოქცეული მანქანები ხართ.ამას ხო მე ვაკეთებ.არა იცით რატომ?თქვენ მაიძულეთ მე ეს მექნა.თქვენ უღირსი მოთალატეები ხართ.როცა მჭირდებოდით ხელი მკარით.იმიტომ,რომ განსხავვებული ვიყავი და შეგეშინდათ.არა თქვენ სულ გეშინოდათ,ჩემნაირების.მათი ვისაც ნათელი ფერები უყვარს და თქვენნაირად ტრაკში პეროს არ იყრის.ისენი ვინც ეკლესიაში არ დავდივართ იმიტომ რომ ღმერთს ჩვენში ვეძებთ და არა გარეთ.იმიტომ რომ ღმერთი ჩვენ გულებშია და არა სხვაგან.ეკლესია სამლოცველოა და არა შეხვედრის ადგილი როგორც თქვენ აკეთებთ.არა გსმენიათ ვიცი ესენი მაგრამ მაინც მეც მინდა გითხრათ.ხო ხო ოცნება გაგიტეხოთ და თქვენს ტვინში ჩავწერო დიდი ასოებით რომ არ შემდგარი ყლეები ხართ.ყალბები თან.პლასმასები.მე ეხლა წავალ და ისევ გავაგრძელებ თქვენი ოცნებების დაჰაკვას სანამ თვილისი არ განადგურდება.თბილისი მძღნერია.ის ვერასდროს გახდება მოდერნისტული ქალაქი სანამ სიყალბეს მე და ჩემნაირები არ ამოვაშრობთ.იმ სიყალბეს რომელსაც თქვენ,თქვენი ცრუ ადმიანობით ავრცელებთ.გეშინოდეთ ჩემი მე მალე მოვალ თქვენს ტვინებში.ამას ვერ შეაჩერებთ.ყველანი განადგურდებით,როგორც კომპიუტერული ფაილი წაშლისას.

No comments:

Post a Comment